Στοιχεία Εταιρείας
Καλέσης Γ. & Στογιάννη Χ. Ε.Ε.
ΓΕΜΗ: 130341401000
Διστόμου 35, Λάρισα
info@boutiquebebe.gr
Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων:
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος. Η Μπουτίκ Μπεμπέ Καλέση στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Ενημερώνουμε τους πελάτες μας ότι σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος/-ων εφαρμόζεται η εξής πολιτική:
1) Αν η συσκευασία του προϊόντος είναι εξωτερικά φθαρμένη & το προϊόν εντός ελαττωματικό, και παρόλ' αυτά ο πελάτης το παραλάβει, πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να ενημέρωσει την εταιρεία Boutique Bebe για να προχωρήσουμε στην αρμόζουσα διαδικασία.
2) Για οποιόδηποτε διαφορετικό λόγο αλλαγής προϊόντος/-ων τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο πελάτης χρεώνεται τα μεταφορικά της πρώτης αποστολής της παραγγελίας του. Επιπλέον, σε περίπτωση επαναποστολής νέου προϊόντος τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον παραλήπτη
*Ο υπολογισμός των μεταφορικών εξόδων γίνεται με βάση τον τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρείας ταχυμεταφορών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας σας στάλθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες προέκυψε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση, βάσει νόμου δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, οδηγίες κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
i) επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλέφωνο 2410-259711.
ii) το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
iii) το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Αν βρίσκεστε κοντά σε ένα από τα καταστήματά μας
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας επισκεφθείτε και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρείας
Σε αυτήν την περίπτωση:
1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη-αποστολέα.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στα τηλέφωνα 2410 259711 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.
Καλέσης Γ. & Στογιάννη Χ. Ε.Ε.
ΓΕΜΗ: 130341401000
Διστόμου 35, Λάρισα
info@boutiquebebe.gr
Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων:
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος. Η Μπουτίκ Μπεμπέ Καλέση στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Ενημερώνουμε τους πελάτες μας ότι σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος/-ων εφαρμόζεται η εξής πολιτική:
1) Αν η συσκευασία του προϊόντος είναι εξωτερικά φθαρμένη & το προϊόν εντός ελαττωματικό, και παρόλ' αυτά ο πελάτης το παραλάβει, πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να ενημέρωσει την εταιρεία Boutique Bebe για να προχωρήσουμε στην αρμόζουσα διαδικασία.
2) Για οποιόδηποτε διαφορετικό λόγο αλλαγής προϊόντος/-ων τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο πελάτης χρεώνεται τα μεταφορικά της πρώτης αποστολής της παραγγελίας του. Επιπλέον, σε περίπτωση επαναποστολής νέου προϊόντος τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον παραλήπτη
*Ο υπολογισμός των μεταφορικών εξόδων γίνεται με βάση τον τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρείας ταχυμεταφορών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας σας στάλθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες προέκυψε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση, βάσει νόμου δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, οδηγίες κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
i) επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο τηλέφωνο 2410-259711.
ii) το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
iii) το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Αν βρίσκεστε κοντά σε ένα από τα καταστήματά μας
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας επισκεφθείτε και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρείας
Σε αυτήν την περίπτωση:
1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη-αποστολέα.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στα τηλέφωνα 2410 259711 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελιάς σας.